måndag 2 november 2009

Zzz

I fredags trillade hösttröttheten över mig som en fuktig, lite för stor yllemössa. I lördags stod zombies och häxor och konverserade muntert på innergården framåt småtimmarna och jag kände mig som en bitter kalas-sabotör som la kudden över huvudet och muttrade "men låt mig soooova!". Men med en samlad kraftansträngning lyckades vi häva oss upp ur soffan igår för att fira födelsedagsbarnet mamma på den lokala italienaren. Hon fick en tuff dramaten för att börja pensionärslivet med stil!

Nu ska jag fortsätta fokusera på att hålla mig vaken.

1 kommentar:

  1. Av landets alla pensionärer är jag nu ägare till den absolut tuffaste och smartaste dramaten jag någonsin skådat. En helt fantastisk konstruktion. Hopfälld är den en liten snygg väska och simsalabim vecklar jag ut den till en snygg limegrön shoppingvagn på hjul :)) Många tack från mamsen!

    SvaraRadera